Siemens EH845FT17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH845FT17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kaj 07-03-2023
Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

Een super ruime kookplaat waar je makkelijk je pannen op kwijt kunt! Een doek eroverheen en hij is weer als nieuw.

andries de jong 03-04-2017

inductiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

makkelijk te bedienen snel op temperatuur gemakkelijk schoon te houden wel gevoelig met sommige pannen die hij niet goed wil pakken maar verder niks dan lof

Minpunten

• gevoelig voor de pannen

Saar 28-03-2017

Groot scherm

Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

Makkelijk in gebruik. Handige timer, dat je tijd kan instellen hoelang je moet koken.. En gaat automatisch uit. Ideaal..

Pluspunten

• Timer
  • Grote kookzones

Anne Miek 01-12-2016

Overzichtelijk, duidelijk, begrijpelijk!

Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

3 verschillende zones, waardoor alle pannen te gebruiken zijn.
Overzichtelijk , met duidelijke aanwijzigingen. Ook onze kinderen konden het paneel direct bedienen . Mooie vormgeving!

Pluspunten

• duidelijk
  • mooi
  • makkelijk schoon te houden
  • snel, booster
  • geen problemen met oververhitting!

Minpunten

• nog geen minpunten opgemerkt

H.Peters 16-08-2016

Veel ruimte voor grotere pannen

Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

Geen gedoe met passen en meten! Koppeling naar een grote kookplek is geweldig!
makkelijk te reinigen.

Pluspunten

• reinigingsgemak
  • ruim
  • eenvouduge bediening

Minpunten

• hoog enrgieverbruik

S Mentink 31-07-2016

Geweldige induktiekookplaat

Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

Deze Siemens kookplaat is stijlvol en vanwege de flexibele afmetingen van de kookgebieden ideaal voor een diverse maaltijd. Ook wokken gaat hier fantastisch mee.

Suwarb 30-06-2016

Boost koken

Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

Als ik wil pasta maken moest ik vroeger altijd lang wachten tot water kookt maar met die apparaat door een boost knop drukken binnen 3 min heb je kokend water en kan je makkelijk koken. Het heeft ook 2 samengevoegde zones dat is zo handig tijdens gril pan gebruiken. Het maakt je koken leven sneller en leuker!

Paul 07-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

Werkt uitstekend, zeker met powerboost. Ziet er ook schitterend uit en stootvast met metalen rand. Ideaal de flexible indeling op de kookplaat voor onze grote braadslee

Marco 26-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

Mooi strak en werkt perfect. Past goed in onze zwarte composiet blad. De alu lijst geeft goede afdichting voor knoeien.

corryoldenkamp 28-05-2015
Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

Van het gebruiksgemak en mogelijkheden hebben wij in deze paar dagen al volop kunnen profiteren. Door de vormgeving hebben wij voor deze kookplaat gekozen.
Over de duurzaamheid hebben wij geen twijfel, aangezien Siemens voor duurzaamheid staat.

Janny Zonne 26-05-2015
Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

Ik geef de vragen allemaal een 10 omdat ik sedert 1995 en dat is 20 jaar op inductie kook. Voor mij is het ideaal. Het gaat veilig en snel, de plaat is zo te reinigen. Heerlijk.

Erwin v L 29-04-2015
Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

Het is een mooie kookplaat met voldoende mogelijkheden, ook nog een aantal die ik nog niet heb gebruikt (en waarschijnlijk niet ga gebruiken) Het is jammer dat de wat kleinere pannen niet altijd gesignaleerd worden en er een aantal keren met de pan geschoven moet worden voordat de bewuste medium kookzone aan gaat, als die pan al gesignaleerd wordt. Het zijn nieuwe pannen geschikt voor inductie. Nu werkt voor die pannen slechts de kleinste zone. Handig is de timer die per zone ingesteld kan worden.

Deborah17 17-12-2014
Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

Eerste ervaringen zijn positief! Wel jammer is dat je niet het aantal graden in kunt stellen (handig als je bijv iets wilt verhitten maar niet wilt laten koken), of mogelijk heb ik dat over het hoofd gezien?

Agnes19789 18-11-2014
Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

Bevalt erg goed tot nu toe. Lijst om glasplaat voorkomt dat er snel beschadigingen op komen. Bediening is even wennen maar wel duidelijk.

thesjors 14-11-2014
Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

Design past mooi bij de afzuigkap, vormt een mooi geheel. De bediening is met goed reagerende touch pad en is per warmtebron gemakkelijk regelbaar en met timer af te stellen. Het geluid van de transformator is minimaal. Bij het verhogen van de temperatuur is een zachte pulserende brom te horen welke niet storend is en zeker minder geluid maakt dan het sissen van ons oude gastoestel.

Ruudmr56 21-10-2014
Geschreven voor: Siemens EH845FT17E

De kookplaat is net een week ingebouwd in onze nieuwe keuken. Plaatje van een plaat! veel ruimte om te koken; Zeer handig en logisch in gebruik en ...supersnel in vergelijking met gas! de aardappels kookten gisteren in 3 minuten..;water koken gaat zelfs sneller dan onze electrische waterkokerReageert ook snel op lager/hoger zetten van 'pit'...tot nu toe zeer tevreden!